Friday, May 11, 2012

Nüüd, kus ma nüüd bloggeri uue väljanägemisega harjunud olen, siis kirjutada on ikka imelik :D. Aga see selleks. Täna mõtlesin, et davai jou, ma lähen talli, sest ma ei jõua mitte kuhugi muidu, sest ma pean 19-20 Toris kahevõistlusel startima.
  Niisiis, täna oli hullult vihmane ilm ja kui ma koplisse hobuse järgi läksin ja värava lahti jõudsin teha, hakkas täiega sadama. Ootasin hetke ja läks üle, seega sai õues sõita. Üks nurk oli keskmisest rohkem libe ja üks äär vajus, aga muidu oli lux ja hea. Täiega meeldib õues sõita ikka. Poni ise passis veits ringi ja ma midagi väga head ei lootnud, pärast esimest traavi ka midagi head ei oodanud. Aga mida rohkem edasi ja kui ma lõpuks täisistakuni jõudsin, oli trummi vapsjee mõnus ja pehme sõita, väga kergesti kontrollitav ja edasi-tagasi sõidetav.
  Ma ei tea, mis case on, aga viimasel ajal on poni lihtsalt üllatanud. Ma ei tea, miks ta nii hea ja mugav koguaeg on. Eriti peale seda Reeda trenni, aga ma ei taha hästi uskuda, et Reet ühe trenniga sitast saia tegi, aga mine sa tea kah. Ma ei nurise muidugi, et hobune hea sõita on, aga lihtsalt.. hämmastav. Mitu aega juba selle üle mõelnud, aga pole ühegi teooriaga välja tulnud.
  Riskisin oma näruse tasakaaluga ja proovisin galoppi ka. No ma ei tea. Ma lihtsalt kiidan, midagi muud ma teha ei oska praegu. Ülimõnus, ümar ja kanni all, poni lõdvestas ja puristas ja selline hea! Üldse on nii hea koguaeg, et ma kardan mingit räiget tagasilööki sealt juba, ei saa koguaeg nii hästi minna ju.
  Lõppu tegin veel veidi traavi ja harjutusi, ja analüüsisin ennast. Vasakut pidi tuleb veel harjutada, sest ma päris sirgelt ei suuda veel istuda. Viisin ponu talli ja pesin jalad ja kaitsmed ära, nii hea suve tunne tuleb, kui voolikuga mängida saab :D. Toimetasin enda asjad ära, võtsin talvetekid kaasa ja tulin tulema.


No comments: