Monday, March 26, 2012


Natuke teist juttu kah. Läksin Triinuga neljapäeval Võrumaale, Kellyle külla üle pika-pika aja. Jõudsime mingi 6 paiku sinna ja siis kästi juba kohe ratsutama hakata. Mulle anti Armas pihku ja mine. Niiiii veider oli mingi teise hobusega sõita, sest ma pole poolteist aastat või rohkem ühegi teise hobusega sõitnud peale Kapteni, aa nojah, Ataman kah. No igatahes. Samm oli väga kinnine ja värki, pressisin teda igatepidi, a väga ei viitsinud kah.
Reedel läksime uuesti ratsutama, päike paistis ja nii hea soe oli. Armas oli... ma ei oskagi seisukohta võtta, liikus paremini vist küll.





Laupäeval läksime metsa ja nagu lubatud, Armas astus päris hea sammuga, galopis tegi nalja veits ja jauras. Korra tõmbas käest ära ka. Aga no see selleks. Metsas läks natuke pahasti ja pikale, aga shit happens. Tulime koju ära ja tsillisime ülejäänud päev niisama.
Pühapäeval oli jube halb ilm, hästi tuuline ja mingit jama sadas ka taevast alla, aga sõitma läksime ikkagi. Kokku nende päevade peale oli Armas just pühapäev kõige parem ja liikus hästi. Algul ma väga midagi ei teinud, suksutasin niisama, sammu-traavi, suht lõdvalt, a lõpuks mul tuli isu midagi teha ikkagi. Tegin palju üleminekuid ja kaheksaid ja asju. Päris hea oli. Õhtul võtsime veel Kredolt vereproovi ja tulime Tartusse ära. Väga nice oli. Meeldis.

No comments: